Crucify me

Gårdagen gick..okej. Svårt att locka folk från dalarnas storstad till byhålorna. Men jag hade trevligt sällskap i alla fall! Det som är det bästa med våran skola, alla kan verkligen snacka med alla typ.

Idag gjorde vi muntliga redovisningar av våra projektarbeten i skolan. Det gick rätt bra faktiskt, och det var intressant att höra om de andras arbeten. Naturvetenskap är kul för det är så himla brett ändå. Allt ifrån mörk materia till mikroorganismer. Spännande grejer det där.

Nu sitter jag med en kopp kaffe och ska försöka finputsa rapporten lite. De senaste dagarna har jag bara fått ont i magen av rapporten när jag har läst den för jag tycker jag skriver så dåligt men får jag till lite ändringar borde det funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0