This is how I disappear

Jag är så himla dålig.
Planerar en massa men får ingenting gjort. Hade glosor till spanskan idag, vilket slutade med panikpluggning igår. Engelskan som ska vara klar "innan betygen sätts" har jag tänkt på i flera dagar men har ändå inte kommit längre än till inledningen. På fredag har vi muntlig redovisning av projektarbetet vilket betyder att jag måste fixa stödord idag för att kunna repa hemma imorgon för att kunna repa med min arbetskamrat på onsdag eller torsdag. Blir vi klara med kemilaben imorgon måste jag se till att få den klar så jag kan fokusera på engelskan osv. Projektrapporten ska läsas om några gånger innan jag vågar skicka in den och jag har en hemuppgift till spanskan som ligger orörd.

Kan knappast skylla på tidsbrist för det är inte där problemet ligger. Jag är bara så omotiverad till att göra det viktigaste att både det tråkiga viktiga och det roligare mindre viktiga blir liggandes. Nu har jag laddat upp med lite kemiskt bunden energi i form av chips, choklad och cola. Får jag inget gjort nu straffar jag mig själv med godisförbud minst en vecka! (hard life)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0