House of wolves

Drömmar är ett intressant ämne.

För några nätter sedan drömde jag att jag var en varulv. Alltså, en riktig varulv, inte en sån som blir varg när den känner för det som i Twilight... En riktig varulv, som förvandlas vid fullmåne osv.

I drömmen var jag i skolan som då hade massa glasväggar. Vet inte varför men av någon anledning hoppade jag genom glasväggarna och krossade dem. Varje gång jag gjorde detta gick brandlarmet igång. När jag väl var varulv kunde jag se vilka andra som också var det, vilket visade sig vara flera stycken.

Det gick att lugna ner varulven inom sig, och för det var jag tvungen att ta hjälp av en kompis som skulle skriva massa koder och göra massa ritualer. Så det var vad jag gjorde. Tog mod till mig och frågade en kompis som var vänlig nog att ställa upp.

Hur tolkar man en sådan dröm?
Är det  något hos mig själv som jag inte gillar? Som jag behöver hjälp utifrån för att ta itu med?

Lite knäppt känns det att drömma så pass konstiga saker och ändå känns de så verkliga. Brukar inte minnas vad jag drömmer så länge men den här sitter som klistrad. Känns så random att drömma att man är en varulv liksom.. haha.


source_1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0