En lördag och en söndag.

Lördag

Blev ensam hemma så jag tog sovmorgon till 11. Väldigt länge för att vara mig, men jag hade inget planerat och tyckte att jag kunde få vara värd en riktig sovmorgon. Lagade mat med för mycket chili men det slank ner ändå. Spenderade min ensamma dag genom att sjunga till favoritlåtarna och titta på några avsnitt av The Secret Circle. På kvällen tog jag mig in till pojkvännen där det blev ett avsnitt av Supernatural följt av filmen We bought a zoo. Och kladdkaka. Filmen var sorglig och fin och rolig på samma gång.

Söndag

Började dagen med frallfrukost och mera pojkvänssällskap såklart. Vid tvåtiden tog jag syster med mig hem till mormor och morfar, som var borta över dagen, och tog deras små hundar ut på en liten promenad. Penslade lite blå och rosa färg i håret och nu sitter jag med en kopp te och borde göra spanskaläxan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0