Träning och bandsläpp

Alltså, känslan man får när man spelar volleyboll, går inte att beskriva. Så oerhört skönt. Skratt och fysisk aktivitet. Kanske fortsätter gå på skolträningarna även efter SM (som är nästa fredag!), trots att jag får stanna några timmar extra i skolan. Kanske. Fortsatte med lite cykel och styrka hemma, och en lång stretch såklart.

Peace & Love levererar ett bandsläpp med pluspoäng. Simple Plan står högst för mig. Grejen är ju att jag ska se Simple Plan i april, och alltid efter en konsert får man ju en rätt intensiv period då man bara lyssnar på det bandet och så desperat vill se dem igen efter några veckor då man lärt sig alla alla låtar utantill och bara vill uppleva den där underbara konserten igen. Lägg därtill att P&L redan släppt kent. Börjar ju bli värt..

Nej nu måste jag skriva på min engelska essay, om kärnvapen. Tråkigare än det låter, jag lovar, men det måste bli gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0