Det närmar sig..

Idag blev den en sväng till borlänge med mor och syster. Hittade två(!!) vita klänningar som jag gillade och som satt bra. Kunde inte bestämma mig där så jag köpte hem bägge två och ska bestämma mig innan öppet köp går ut. Tror att jag hittade ett par skor som funkar också. Nej de funkar inte, de är helt fantastiska! Köpte hem de också eftersom det var sista paret. Ångrar jag mig inom 21 dagar är det lugnt ändå. Känns lite jobbigt dock att köpa höga klackskor för mycket pengar när man är jättedålig på att gå i dem, men man får väl lära sig! Nej, ni får inte se bilder. Inte än. Hehehehe...

Är fortfarande helt tagen över att klänningarna SATT BRA. Första gången typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0