Jobba jobba jooooobba!

Ännu ett fritids-pass avklarat! Den här gången som elevassistent. Idag och imorgon blir testa-på-dagar, för att se om jag tycker att det går bra och så vidare. Idag fungerade det jättebra och går det bra även imorgon så blir det regelbundna arbetspass ett tag. Blir man erbjuden att vara elevassistent kan man ju inte ha gjort bort sig helt första gången?!

Lagomt trött efter en rätt intensiv dag med många nya intryck. Även morgondagen blir intensiv trots att jag är lektionsfri. Möten och jobb och bio och så ska man hinna med att äta ibland också. Nu ska jag läsa lite bloggar och sen hoppas jag på en lång natt. Studerandet skjuter jag på framtiden. Helgen förhoppningsvis..

Pratade förresten med min gammelfarmor idag. Tycker det är så himla fint att hon får vara pigg och frisk fast hon fyller hela 89 år idag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0