Vardagslyx

source_1(me/instagram)_2


Fruktsallad med vattenmelon, ananas och banan och senaste numret av Elle har jag unnat mig idag. Det blev en tur med kameran i trädgården och lite lite sollapande men de kyliga vindarna skrämde in mig. Lägg till lite kemiplugg och en spanskalektion på det så har ni min dag, inte så tokigt ändå. En svullen tunga och en allergitablett senare konstaterar jag att ananas får kompanjera tomat på låt-bli-att-äta-listan under pollensässong. Hoppas det fina vädret håller i sig och att vindarna lugnar ner sig eller blir varmare så att kroppen kan få lite naturlig färg innan studentklänningen ska på på riktigt.

xx


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, fruktsallad är gott :3

Här är det varma vindar och soligt, superhärligt! Hoppas det blir varma vindar hos dig snart med :) och snart tar du studenten också, grattis till det!

2012-05-22 @ 16:01:44
URL: http://stjarnangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0