En bra fredag

Fredag den trettonde och inte alls min otursdag.
Tog med pojkvännen till grannstaden för lite småshopping. Hittade till min stora lycka ett par svarta jeans som satt bra över nästan hela benen - på rea! Sen blev det lite underkläder och lite sofobas. Vad är sofobas? Sofobas är larvliknande saker som min ödla äter.

Kom hem och fick mat i magen för att sedan sätta mig vid datorn och klicka runt på antagning.se. Min ansökan är inskickad! Måste erkänna att det känns så sjukt mycket bättre nu när det liksom inte finns någon återvändo(fast det finns ju en liten egentligen..). I första hand Apotekarprogrammet i Göteborg, i andra hand Apotekarprogrammet i Uppsala och efter det blev det lite kurser på Högskolan Dalarna ifall jag inte kommer in osv.

Nu knaprar jag popcorn och tänkte slappna av till en film eller något serieavsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0