Sverige Sverige älskade land

Den regniga nationaldagen "firades" med shopping.
Ett par svarta pumps, en svart väska, ett linne, en kjol, present till syster och fika med pojkvännen. Var så chockad när jag hittade en kjol som inte var för stor i midjan så jag var tvungen att köpa den. Tyvärr har jag inga bilder nu med det var inte något speciellt egentligen.

Inför er erkänner jag att jag förbjuder mig själv från att köpa skor de närmsta månaderna (joggingskor/arbetsskor räknas inte).

Har rensat garderoben och inom en snar framtid kommer det en bloppis, hoppas ni är intresserade!

Firar ni nationaldagen?

Kommentarer
Postat av: Chanelle

Satt i park och hade det fint med vänner i det fantastiska vädret.

2012-06-07 @ 01:28:45
URL: http://forthesimplehearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0