Loser of the year

Man vet att man ligger vaken för länge när:
- man hinner bli kissnödig igen
- man hinner bli hungrig igen
- man hinner bli kissnödig igen
- humöret går bara ner och ner och ner
- man ligger och tänker hur man ska skriva ovanstående i sin blogg imorgon
- man inser att det har redan blivit imorgon

Men man överlever ju ändå. Tog bilen in till staden för att skriva upp mig som vikarie på förskola och fritids i kommunen. Känns lite läskigt men jag hoppas att jag får rycka in snart. Sen åkte jag vidare til skolan för att ha spanska. Efter spanskan blev det falafel-lunch och sen tog jag bilen till Borlänge. Såg några jättefina blåa guppys när jag var in och köpte syrsor som jag ska beskriva för mamma sen och kanske övertala henne att köpa dem. Finaste blå-silvriga färgen! Gick till Par i hjärter och fick tatueringen ifylld så nu är den jämn och fin.

Nu sitter jag och äter fil med corn flakes, müsli och krossade linfrön samtidigt som jag lyssnar på Simple Plan. Snart är det dags att återgå till städandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0