But I'm too young to worry

Pust stånk och stön!
Andas ut efter en fullproppad dag, mer eller mindre. Började med kemiprov följt av lunch, sen tittade jag igenom gårdagens Äntligen Hemma-avsnitt. Tycker Elsa är cool och inspirerande! Satt en stund på biblioteket och åt min smörgås och sen blev det jobb.

Jobbet gick jättebra! Fick höra att det märks positiv skillnad på när jag är där och när jag inte är där, vilket är jättekul att höra eftersom det betyder att mitt jobb är värdefullt. Jag är inte bara där och tar plats och får lön utan det betyder faktiskt något att jag finns där. Känslan av att känna sig behövd.

Efter jobbet följde jag med mor min på plastparty. Inte det roligaste men jag har beställt favoritdurkslaget(!) och får nog en "mini-shaker" och har kanske lurat mamma att ha ett eget party så att hon får skålar som hon kan ge till mig, höhö. Hon är fin hon, mor min. Träffade även på några gamla "kollegor"(vi åt frukost tillsammans ibland) från kyrkan som kände igen mig och undrade om jag skulle komma tillbaka. Kul att de kommer ihåg mig och de sa att de skulle komma och hälsa på på apoteket.

Sammanfattas som en bra dag tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0