Filmhelg

"Extrahelgen" i och med valborg spenderades med pojkvännen i sängen framför ett par filmer.

Chronicle

Tre killar får superkrafter och ju mer de övar, desto starkare blir de. Den var mycket mer psykologisk och jobbig än vad jag trodde från början. En film man for ont i magen av och man vill bara krama alla som behöver det. Sevärd.

 

Love and other drugs

En försäljare som ligger med olika kvinnor och inte har haft ett enda satbilt förhållande träffar kärleken, en tjej som lider av parkinsons. Romantisk, sorglig, mysig, som kärleksfilmer brukar vara helt enkelt. Dock träffade den här mig mer eftersom jag kan relatera till mig själv. Även om mina allergier inte är lika allvarliga som parkinsons innebär de ändå begränsningar och hinder, även för min omgivning. Gillar ni gulliga män tycker jag i alla fall att ni inte får missa den här filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0