Politik politik politik

Tränade framför TVn idag, som vanligt. Fastnade på SVT2 framför en dokumentär om hjärnan. Oerhört intressant och spännande. Efter det följde en repris av Agendas partiledardebatt med samtliga partiledare. Även det intressant. Intressant att de säger samma saker fast med andra ord. Intressant att åsikter också skiljer sig väldigt mycket mellan olika partier. Fick inte se hela eftersom TVn övertogs. Fortsätter nu istället. Inser dock att politik innan läggdags kanske inte är optimalt. Debatter framkallar känsor och framkallar tankeströmmar. Självklart har jag en plan om hur Sverige skulle bli ett trevligare land att leva i, men det håller jag för mig själv. Jag är inte speciellt insatt i något parti men jag vet vilka jag håller mig till. Politik är ju faktiskt intressant att lyssna på!

Är du politiskt intresserad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0